Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
سه شنبه, 28 فروردين 1403
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای ایران  >  واکنش مهران مدیری از حذف نام و تصویرش در تلویزیون
واکنش مهران مدیری از حذف نام و تصویرش در تلویزیون


 

 

alt

مهران مدیری که این روزها درگیر آماده‌سازی بخش‌های تازه مجموعه تلویزیونی «ویلای من» است؛ برخلاف شایعاتی که درباره حذف نامش در تیزر تلویزیونی فیلم سینمایی « تهران 1500» منتشر شده، با ابراز بی‌اطلاعی از آن در گفت‌وگو با «شرق» می‌گوید که دوست دارد با تلویزیون همکاری کند و اگر شرایط مناسبی پیش‌آید حتما بار دیگر با این رسانه همکاری خواهد کرد.

به گزارش کافه سینما، بنا به گفته تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تهران 1500» بخش بازرگانی صدا و سیما به عوامل فیلم گفته است که نام مدیری را از تیزر تلویزیونی حذف کنند. مهران مدیری از این تصمیم اظهار بی‌اطلاعی کرد اما در گفت‌وگویی کوتاه با «شرق» ترجیح داد درباره ویلای من صحبت کند. به گفته او، این مجموعه در مرحله فیلمبرداری فصل تازه است: «در حال حاضر مشغول ویلای من هستم و مراحل ضبط و آماده‌سازی این مجموعه را طی می‌کنم. فیلمبرداری ویلای من تا اواخر اردیبهشت به پایان می‌رسد و امیدوارم که بتوانیم مجموعه خوبی را برای مردم آماده کنیم.»
ویلای من دومین تجربه مدیری برای ساخت مجموعه تلویزیونی در شبکه نمایش خانگی بود. مجموعه قهوه تلخ که طی سال‌های 90 و 91 ساخته شد؛ به‌رغم استقبال خوب مخاطبان به آن حین تولید و پخش با مشکلات زیادی روبه‌رو بود؛ مشکلاتی که کارگردان این مجموعه می‌گوید تجربه‌ای شده تا بتوانند ویلای من را با مشکلات کمتری بسازند:
«ویلای من تجربه بسیار خوبی بود که در مقایسه با قهوه تلخ مشکلات زیادی نداشت. تجربیاتی را که ما در قهوه تلخ به دست آوردیم در این کار پیاده کردیم و از نتیجه کار بسیار راضی هستم.»
او می‌گوید: «من همیشه دوست داشته و دارم که با تلویزیون همکاری کنم. به این دلیل که مخاطبان تلویزیون در مقایسه با شبکه خانگی بیشتر هستند و اگر شرایط مناسبی فراهم شود حتما با تلویزیون همکاری می‌کنم.»
فیلم انیمیشن «تهران 1500» در اکران نوروزی بر پرده سینماهای ایران رفته است؛ آن هم با صدا و انیمیشن بازیگران سرشناسی چون مهران مدیری، هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی‌نیا. اما در تیزرهای تلویزیونی تنها نامی که به‌رغم نشان دادن تصویرش به آن اشاره نمی‌شود؛ تصویر مهران مدیری است که از بازیگران اصلی این فیلم است. او در این فیلم نقش هنرمند سیاه‌باز مسنی را بازی می‌کند که سال‌هاست بازنشسته شده، او پدربزرگ «نازی» است که هدیه تهرانی نقش او را بازی می‌کند.
ابوالحسنی تهیه‌کننده «تهران 1500» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام ممنوعیت برده شدن نام مهران مدیری گفت: «به ما اعلام کردند در هیچ‌یک از شبکه‌های تلویزیون امکان پخش اسم و تصویر مهران مدیری وجود ندارد. از سوی بازرگانی صدا و سیما به ما اعلام شد که نام ایشان را از تیزرها حذف کنیم.»ابوالحسنی در حالی این نکته را مطرح کرده است که نه‌تنها مجموعه‌های «شب‌های برره»، «مرد هزارچهره» و «دو هزار چهره» با بازی و کارگردانی مهران مدیری از شبکه‌های‌ آی‌فیلم و شبکه نمایش و برخی از شبکه‌های استانی پخش می‌شود، بلکه در برنامه تلویزیونی «سین مثل سریال» که در ایام نوروز از شبکه اول سیما پخش شد دو مجموعه از کارهای او تا مرحله نهایی انتخاب پیش ‌رفت. در نهایت نیز مدیری بعد از محسن تنابنده و رضا عطاران در انتخاب مردمی به عنوان سومین بازیگر برتر انتخاب شد. در طول 15 روزی که این مجموعه از تلویزیون پخش می‌شد بارها نام مهران مدیری و تصاویری از فیلم‌هایش پخش یا به صورت زیرنویس از شبکه اول سیما پخش شد و هیچ ممنوعیتی وجود نداشت.
به نظر می‌رسد این تصمیم در حالی در مورد تیزر فیلم «تهران 1500» گرفته شده که مجموعه ویلای من از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجوز رسمی در حال پخش است و بیلبوردهای این مجموعه در شهر نصب شده و از سوی مردم نیز با استقبال همراه شده است. ویلای من با بازی مهران مدیری و سیامک انصاری درباره پیرمردی ۹۰ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. او فقط چند برادر دارد که همه آنها فوت کرده‌اند. وکیل درستکار وی به دنبال وراث واقعی است تا اینکه به طور اتفاقی ارسلان (مهران مدیری) و هدایت (سیامک انصاری) که در یک رستوران کار می‌کنند متوجه این ماجرا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند خود را به عنوان برادرزاده «مشکات» معرفی کنند. ارسلان فردی باهوش و خلافکار با سابقه است و هدایت نیز سابقه زندان دارد و در جعل مدرک استاد است.

کافه سینما

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3377678
 

ما 26 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.