Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
سه شنبه, 29 اسفند 1402
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  هر آنچه بايد درباره "ثور: دنياي تاريك" بدانيد (اختصاصی سینماسنتر)
هر آنچه بايد درباره "ثور: دنياي تاريك" بدانيد (اختصاصی سینماسنتر)
     
 
 

alt

كنفرانس "comic-con" هر ساله در شهر سن ديه گو آمريكا برگزار ميشود كه به طور اختصاصي به هر نوع توليدي در زمينه كتاب هاي كاميك ميپردازد، از فيلم گرفته تا محصولاتِ‌جانبي همچون عروسكِ‌شخصيت هاي كاميك!در روز هاي برگزاري اين فستيوال خبرنگارِ‌سايتِ‌"EW"به گپ و گفتي با كريس همفورث بازيگرِ‌اصلي فيلم "ثور:دنياي تاريك"پرداخت.كريس در حين برگزاري فستيوال درگير فيلمبرداري فيلم "CYBER"مايكل مان در هنگ كنگ بود ولي به هر صورت خود را به سالن6600 نفري محل برگزاري و نمايش فيلم رسانده بود،‌قسمت هاي از فيلم كه خود او هم هنوز به طور كامل نديده است.
 
در قسمتي از فيلم لوكي خداي شرارت با خداي صاعقه درگير ميشود، در اين هنگام از كريس خواسته ميشود كه توضيحاتي درباره اين صحنه بدهد ولي او از دادنِ‌توضيحاتِ‌بيشتر خودداري ميكند. خبرنگار "EW"به عنوان نكته اي حاشيه درباره اين صحبت ميكند كه اگر دست ثور در اين فيلم قطع شود او اولين شخصِ‌برجسته اي نخواهد بود كه دست خود را در فيلم از دست داده است بلكه قبل از ميتوان به قطع شدن دست در خانواده اسكار واكر،قطع شدن دستِ ويليام در نسخه قديمي "evil dead"،‌قطع شدن دست در فيلم"aquqmqn"،كاپيتان هوك در فيلم"peter pan"،ديويد تاننت در سريال "doctor who"،‌قطع شدن دست جيمي لينستر در سريال "GOT"و... اشاره كرد
 
هر چند تفاوت زيادي بين جيمي لينستر و ثور از لحاظ اخلاقي و رفتاري و شخصيتي وجود دارد اما هر دوي آنها صفات مشتركي هم با دارند.از جمله روحيه جنگندگي و دلاوري،اينكه در رگ هر دوي آن ها خون پادشاهان جريان داشته.بد نيست بدانيد كه كريس يكي از هوادارانِ‌ سريال"game of thrones"هم هست!
زمان ثابت خواهد كرد كه قطع شدن دست ثور يكي از ماندني ترين صحنه هاي هاليوود در تاريخ ساخت فيلم از روي كتاب هاي كاميك است. كريس در اين باره ميگويد: شايد من بايد استفاده از چكش با دست چپ رو هم ياد بگيرم يا شايدم بايد به دستم بچسبه! اين قسمت داستان شباهتِ‌زيادي با بازي پادشاهات دارد.
در فيلم "ثور:جهان تاريك"بازيگراني همچون ادريس آلبا،ناتالي پورتمن،كت دنينگس،‌رنه روسو،آنتوني هاپكينز و ...ايفاي نقش ميكنند.
يك سال پس از شكست ناپذيران ثور بايد با دشمن جديدي مقابله كند در همين زمان مالكيچ كه قصد دارد جهان را در ظلمت فرو ببرد، شمني كه حتي اودين و عسگرد هم نميتوانند بر او غلبه كنند ثور بايد دوباره به همراه جين فاستر قدم در راهي پر خطر بگذارد.
 
آلن تيلور كارگردان اين فيلم را بيشتر به عنوان يك كارگردان تلوزيوني ميشناسند و شايد معروفترين اثر اورا بتوان بازي پادشاهان ناميد.در كارنامه او آثار ديگري چون سريال "made men"،سريال"The Sopranos"،و...به چشم ميخورد.قسمتِ‌اولِ فيلم "ثور"به وسيله كنت برانا كارگرداني شد كه پس از انصراف او از توليدِ‌قسمت دوم كارگرداني اين قسمت به آلن تيلور سپرده شد. قرار است اين فيلم 30اكتبر در انگلستان و 8 نوامبر در آمريكا اكران شود
 
داستان قسمت دوم دراره مقابله ثور بعد از رهايي از قائله شكست ناپذيران است.ثور تلاش بسياري ميكند تا نظم را بر سراسر كهكشان حاكم كند به ناگاه با ن‍ژادي مواجه ميشود به رهبري مالكيچ كه فردي كينه توز است و قصد دارد جهان را در تاريكي فرو ببرد. او به دليل خطري كه احساس ميكند جين فوستر را به "اسگارد" ميبرد و سعي ميكند با كمك گرفتن از برادرش بر مالكيچ پيروز شود.
 
در كنار آلن تيلور كه مسئوليت كارگرداني اين اثر را به عهده دارند تيم نويسنده اين كار عبارتند از:كريستوفر يوست،كريستوفر ماركوس، استفن مك فلي،‌ استن لي،‌لري ريبر،جك كاربيلو روبرت رُدات كه مسئول نهايي جمع بندي متن هاي نويسندگان هم دُن پين است. شخصيت ثور براي اولين بار در دهه شصت در كتاب هاي كاميك پا گذاشت.
 
كمپاني تهيه كننده فيلم ماول است و تاريخ پخش اين فيلم هشت نوامبر توسط استوديو "والت ديسني" خواهد بود

ترجمه و گزارش از رضا مهابادي ♚ReZa__SoLtAn♚

 
 
 
alt
 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3357852
 

ما 24 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.