Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
پنج شنبه, 09 فروردين 1403
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  لغو مجوز اکران "من نفرت انگیز 2" در چین (اختصاصی سینماسنتر)
لغو مجوز اکران "من نفرت انگیز 2" در چین (اختصاصی سینماسنتر)
     
 
 
alt
 
انیمیشن بلند "من نفرت انگیز 2"پیش از اکران هم به عنوان یک اثر پرفروش دیده می‌شد که برای کمپانی "یونیورسال" سود زیادی را به ارمغان خواهد آورد. اما امروز مشخص شد که سودآوری کمپانی از این فیلم کمی دچار مشکل شده است. پخش‌کننده فیلم اعلام کرد که اکران فیلم در چین لغو شده است، کشوری که در سال‌های اخیر به یکی از بازار‌های اصلی فروش فیلم ها و درآمدزایی کمپانی های فیلم‌سازی تبدیل شده است. 
 
دلایل این تصمیم نا مشخص است، ولی گمانه‌زنی‌ها به قانون جدید اداره کل رادیو، سینما و تلویزیون چین اشاره دارند که اکران انیمیشن‌های آمریکایی در این کشور را محدود کرده است. به عنوان مثال اوایل سال جاری انیمیشن "غارنشینان" 2 هفته زودتر از موعد مقرر از سینماها برداشته شد. رابرت کِین تهیه‌کننده این انیمیشن گفت که مسئولین چینی به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر اکران انیمیشن های آمریکایی کافیست، چون انیمیشن یک حوزه فوق‌العاده مهم برای اهالی چین است. پس به نظر این تصمیم ربطی به موضوع فیلم ندارد.
 
"یونیورسال" سال جاری درآمد خوبی را از چین کسب کرده است. سه فیلم "فراموشی"، "پارک ژوراسیک سه بعدی" و "بینوایان" امسال در چین اکران شدند و جمعه نیز "سریع و خشن 6" جاستین لین در این کشور اکران خواهد شد. البته اکران دیرهنگام این فیلم به فروش کل آن ضربه خواهد زد، چرا که ممکن است بینندگان تا کنون برای دیدن فیلم به نسخه‌های کپی شده پناه برده باشند.
 
به لطف فروش فوق‌العاده "من نفرت انگیز 2" در دیگر کشورها، اکران نشدنش در چین ضرر قابل توجهی به "یونیورسال" نخواهد زد. فیلم در اولین هفته اکرانش در ماه جاری به فروش حیرت‌انگیز 83 میلیون دلاری دست یافت. عجیب این است که فیلم در فروش خارجی، موفق‌تر عمل کرده و به 308 میلیون دلار دست یافته است که فروش کلی را به 587 میلیون می‌رساند. این فیلم در آخر هفته گذشته در گیشه تنها یک پله سقوط داشته و ممکن است این مکان را در مبارزه با "ولورین" جیمز منگولد که آخر هفته اکران می‌شود، حفظ کند.
 
"من نفرت انگیز 2" شاهد این است که شرور سابق، گرو (استیو کارل) به اتحادیه شد خرابکاری می‌پیوندد و به شکار شروری دیگر به نام اِل ماچو (بنجامین برات) که تا پیش از این فرض می‌شد که مرده است، می‌رود. کریستین وایگ، میراندا کاسگراو، راسل برند، کن یانگ و استیو کوگان از دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.
 
 
 
alt
 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3362643
 

ما 25 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.