Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
پنج شنبه, 09 فروردين 1403
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  جدیدترین خبرها از فیلم " 2 اسلحه" با بازی دنزل واشنگتون، مارک والبرگ و پائولا پیتون (اختصاصی سینماسنتر)
جدیدترین خبرها از فیلم " 2 اسلحه" با بازی دنزل واشنگتون، مارک والبرگ و پائولا پیتون (اختصاصی سینماسنتر)
     
 
 
alt
 
در حالی که اکران فیلم بسیار نزدیک است، کمپانی "یونیورسال پیکچرز" تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم جدید "بالتازار کورماکور" با نام "2 اسلحه" را منتشر کرده است. این فیلم اقتباس از رمانی مصور با همین نام است. دنزل واشنگتون و مارک والبرگ بازیگران اصلی فیلم، نقش 2 مامور دولتی از دو اداره رقیب را ایفا می‌کنند که پس از خراب شدن و لغو ماموریتشان، مجبور می‌شوند تا با یکدیگر پا به فرار بگذارند. این فیلم برای اکران 2 آگوست در ایالات متحده و 16 آگوست در بریتانیا آماده شده است. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از پائولا پیتون، جیمز مارسدن و ادوارد جیمز اولموس.
 
بازیگر برنده اسکار دنزل واشنگتون و مارک والبرگ بازیگران اصلی این فیلم پرستاره هستند. "2 اسلحه" اکشنی است که تمرکزش بر روی داستان 2 مامور از 2 اداره رقیب است که مجبور می‌شوند تا با یکدیگر فرار کنند. مامور اداره مبارزه با مواد مخدر، بابی ترِنچ (واشنگتون) و افسر اداره تخلفات نیروی دریایی، مارکوس استیگمن (والبرگ)، در 12 ماه گذشته با بی میلی به ماموریت فرستاده شده‌اند. آنها که به صورت مخفی عضو گروه تولید و پخش مواد مخدر شده‌اند، به هیچ وجه به یکدیگر اعتماد ندارند، درست مانند دیگر اعضای گروه که به این دو اعتماد ندارند. زمانی که ماموریت نفوذ آنها به یک تولیدی مکزیکی مواد از کنترل آنها خارج می‌شود، هر دو با لغو ماموریت و رها شدن از طرف اداره مربوطشان مواجه می‌شوند. حالا که همه یا خواهان به زندان انداختن آنها و یا کشتن آنها هستند، تنها کسی که این دو می‌توانند به آن اعتماد کنند طرف مقابل است. از بخت بد دنبال کنندگان آنها، زمانی که آدم‌های خوب سال های زیادی را صرف می‌کنند تا بد به نظر برسند، در طول آن مدت حقه‌های کارآمد زیادی را نیز یاد خواهند گرفت.

alt

alt

 
 
alt
 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3362862
 

ما 25 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.