Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
جمعه, 31 فروردين 1403
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  کارگردانان ایده‌آل برای 25اُمین فیلم باند (اختصاصی سینماسنتر)
کارگردانان ایده‌آل برای 25اُمین فیلم باند (اختصاصی سینماسنتر)

 

اوایل این ماه اعلام شد که "سم مندز" و تهیه کنندگان سری فیلم‌ها "جیمز باند" برای همکاری مجدد در فیلم جدید به توافق نرسیدند و مندز کارگردانی فیلم 25 را بر عهده نخواهد گرفت. در زیر اسامی کارگردانانی خواهد آمد که برای ساخت فیلم بعدی در نظر گرفته شده‌اند:


دنی بویل

alt

از نظر فنی بویل باند را کارگردانی کرده است، وی در المپیک 2012 لندن باند را در ویدیو افتتاحیه هدایت کرده است. مشکل اینجاست که بویل با فیلم با بودجه نجومی میانه خوبی ندارد و به دنبال فیلم مستقل وکم خرج میگردد.


ریدلی اسکات

alt

یکی از گزینه‌های همیشگی برای ساخت باند است. اسکات می‌تواند اکشن با کیفیت تمام را ایجاد کند، ولی چند فیلم اخیر وی کمی طرفداران را ناامید کرده است. بعید نیست اسکات با ساخت فیلم جدید باند به روزها اوج خود برگردد، هر چه باشد به گفته "راجر ایبرت" فیلم "مجموعه دروغ‌ها" اسکات رگه‌هایی از باند در دنیای امروزی را دارد.


کنث برانا

alt

بعد از فیلم موفق "ثور"، شکی باقی نماند که کارگردان نمایشنامه‌های شکسپیر می‌تواند از پس فیلم‌ پرحادثه و هیجان‌انگیز و همچنین سکانس‌های درام باند بربیاید. سوالی که پیش می‌آید اینست که آیا وی خواهان کار بر روی چنین پروژه‌ای هست یا نه.


کریستوفر نولان

alt

در لیست اکثر علاقه‌مندان "مامور 007" نولان اگر نفر اول نباشد، قطعاً از افراد بالا نشین است. نولان در مصاحبه‌ها متعددی عنوان کرده است که از طرفداران سرسخت این مامور است و در آثار خود وی نیز می‌توان این مطلب را مشاهده کرد. اینکه نولان با نبوغ خویش و همکاری گروه از قبل اسکار برده خود چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، تصویر جالبی از فیلم به طرفداران می‌دهد.


کاثرین بیگلو

alt

بیگلو از جمله فیلمسازانی است که مدت‌هاست توسط هواداران برای فیلم در نظر گرفته شده است. او ثابت کرده که می‌داند بینندگان باند چه می‌خواهند، آدرنالین خالص. مشکل اینست که آیا بیگلو بعد از فیلم "سی دقیقه نیمه شب" باز هم می‌خواهد به دنیای جاسوسی برگردد یا خیر. مشکل دیگر آمریکایی بودن اوست، چرا که تا به حال هیچ آمریکایی فیلمی از باند را نساخته است.


کوئنتین تارانتینو

alt

تارانتینو پیش‌تر خود را از پروژه کنار کشیده و اظهار داشته که "کازینو رویال" فیلمی بود که وی به دنبال ساخت آن بوده و تهیه‌کنندگان با رد کردن وی فرصت خود را سوزانده‌اند. با صحبت‌هایی که تارانتینو پس از اکران "سقوط آسمانی" انجام داد، می‌توان گفت که شانس وی برای ساخت فیلمی از باند به اندازه‌ای حتی زیر مقدار شانس یک کارگردان آمریکایی سقوط کرده است.

برَد بِرد

alt

یکی از فارغ‌التحصیلان کمپانی "پیکسار" که با «شگفت‌انگیزان» و «ماموریت غیر ممکن 4» ثابت کرد با ابزار جاسوسی و مکان‌های سری بیگانه نیست، قطعاً مورد توجه تهیه‌کنندگان باند می‌باشد. مشکل اینست که وی مشغول ساخت فیلم جدیدش است که به نظر مدت‌ها طول خواهد کشید و البته اینکه او یک آمریکاییست.

جو رایت

alt

تئاتر "دانمار" لندن مکان بدی برای انتخاب کارگردان بعدی باند نیست، چرا که مندز هم از همین مکان به سینما آمد و رایت نیز در این تئاتر کار می‌کرد. رایت هم مانند مندز و نولان با ساخت "آنا کارنینا" رسما به جمع کارگردانانی پیوست که علاقه‌مند به "رد کردن قطار از روی دیگر وسایل" هستند! البته اینکه رایت "کایرا نایتلی" را تبدیل به یکی از دختران باند نماید به جذابیت داستان افزوده است.


متیو وان

alt

وان در حال حاضر بسیار پرکار است و مشغول تهیه فیلم جدید "مردان ایکس" و "Kick-Ass 2" می‌باشد، ولی با توجه به اینکه وی با ساخت فیلم "کیک طبقه‌ای" در 2004 به دنیل کریگ کمک کرد تا نقش جیمز باند را برنده شود، خارج کردن وی از لیست کارگردانان باند کار احمقانه‌ای به نظر می‌رسد.


روپرت وایات

alt

وایات با ساخت فیلم پرفروش " خیزش سیاره میمون‌ها" به دلایلی از دیدگان تهیه‌کنندگان دورنخواهد ماند. وایات جوان و با انرژی چشم تیزبینی برای استفاده از جلوه‌ها و ابزارها و اعتماد به‌ نفس کافی برای به عهده گرفتن یکی از سخت‌ترین پروژه‌های سینما را دارد. سوال اینست که آیا وی از یک فیلم سنگین به فیلم سنگین دیگر می‌رود یا اینکه به فکر یک فیلم کوچکتر است.

توماس آلفردسون

alt

ملیت سوئدی آلفردسون یک نکته منفی برای وی محسوب می‌شود. اما وی با ساخت فیلم "تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس" نشان داد با دنیای جاسوس بازی‌ها قدیمی که در پایان "سقوط آسمانی" نشان داده شد، نا آشنا نیست. مشکل وی ضعف در پرداختن به صحنه‌ها اکشن است که با استخدام یک دستیار کارگردان در امر شکستن استخوان‌ها و رد کردن قطار از روی اشیاء می‌توان به راحتی آن را حل کرد.


پاول گرین‌گراس

alt

زمانی که از گرین‌گراس در مورد جیمز باند سوال کردند، وی در تعریف شخصیت از "امپریالیست عوضی" استفاده کرد. اما زمان زیادی گذشته و گرین‌گراس نظر خود در مورد باند را کمی معتدل نموده و حتی به فرش قرمز "سقوط آسمانی" رفته است. با اینکه وی از علاقه‌مندان باند نیست، ولی اگر به دنبال یک کارگردان متخصص در صحنه‌ها اکشن و همچنین به تصویر کشیدن داستان‌ها جاسوسی می‌باشید، گرین‌گراس یکی از بهترین گزینه‌هاست.


تونی گیلروی

alt

آیا گیلروی که تجربه ساخت بورن و مهارت در به تصویر کشیدن صحنه‌ها هیجانی و اکشن در "مایکل کلیتون" را دارد، می‌تواند اولین آمریکایی کارگردان باند باشد؟

جی. جی آبرامز

alt

با توجه به اینکه آبرامز اخیراً ساخت تمام مجموعه فیلم‌ها از "جنگ‌های ستاره‌ایگرفته تا "سفرهای ستاره‌ای" را بر عهده گرفته، بعید نیست که کارگردانی فیلم جدید باند را هم به کارنامه خود اضافه کند!


 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3381601
 

ما 27 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.