Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای ایران

جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره‌ی «دوربان» برای اصغر فرهادی
alt
 

فیلم «گذشته» جدیدترین ساخته «اصغر فرهادی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه از سی و چهارمین جشنواره فیلم «دوربان» آفریقای جنوبی شد.

 
سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «دوربان» آفریقای جنوبی در حالی به کار خود پایان داد که فیلم «گذشته»، ساخته جدید اصغر فرهادی موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه این رویداد سینمایی شد.
 
فیلم «گذشته» امسال در بخش رقابتی شصت‌وششمین جشنواره فیلم کن حضور داشت و توانست جایزه بهترین فیلم معنوی و همچنین بهترین بازیگر زن را برای «برنیس بژو» به ارمغان آورد و پیش از این در جشنواره‌های فیلم سیدنی و مونیخ نیز به نمایش گذاشته شده بود.
 
در دیگر بخش‌ها هیأت داوران جشنواره فیلم «دوربان»، فیلم «سرزمین امید» ساخته «سیون سونو» کارگردان مطرح ژاپنی را به عنوان بهترین فیلم خارجی این رویداد سینمایی برگزیدند و جایزه بهترین کارگردانی جشنواره نیز به «خاویر دولان» کارگردان کانادایی فیلم «لورنس انی وی» رسید.
 
فیلم «زندان» به کارگردانی «اندرو ورسادله» در این دوره از جشنواره فیلم «دوربان»، به عنوان بهترین فیلم از کشور میزبان یعنی آفریقای جنوبی انتخاب شد.
 
جشنواره فیلم دوربان از 18جولای آغاز به کار کرد و 28 جولای به کار خود پایان داد و درمجموع 74 فیلم سینمایی، 48 فیلم مستند و نیز 45 فیلم کوتاه در این رویداد سینمایی به روی پرده رفتند.
 
منبع: ایسنا
 

 

 
سوپراستار سينماي ايران سرطان را شكست داد

 

alt

"ابوالفضل پورعرب" بازيگر سينما، تلويزيون درخصوص وضعيت سلامتي خود گفت: آخرين عمل خود را با موفقيت انجام داده‌ام و وضعيتم رو به بهبودي است.
 
وي در ادامه تصريح كرد: اكنون در دوران نقاهت به سر مي‌برم و هر روز نيز وضعيت جسماني ام رو به بهبودي بيشتر مي‌رود و اميدوارم به زودي سلامتي كامل را به دست آورم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 
سینماهای کشور 4 روز تعطیل می‌شوند

alt

سینماهای کشور از بعدازظهر امروز 5 مرداد ماه تا چهار روز آینده تعطیل می‌شوند.

سینماهای کشور به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) و شب‌های قدر از ساعت 18 امروز شنبه پنجم مرداد ماه تا پایان روز سه‌شنبه 8 مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

بنابر اعلام اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، تعطیلی سینماها در روز 7 مرداد ماه تا ساعت 18 اختیاری خواهد بود.

منبع: ایسنا

 

 
محمود استاد محمد، نمایشنامه‌نویس و کارگردان باسابقه تئاتر ایران درگذشت.
 
alt
 
این هنرمند که مدت‌ها با بیماری سرطان کبد مبارزه می‌کرد، سحرگاه امروز، سوم مردادماه در بیمارستان جم درگذشت.
 
مانا استاد محمد، دختر این هنرمند روز گذشته در تماس تلفنی به خبرنگار ایسنا گفت: حدود یک هفته است که پدرم دچار بی‌اشتهایی شده و نمی‌تواند غذا بخورد. به همین دلیل، خیلی ضعیف شده است.
 
بر اساس این گزارش، شامگاه دوم مرداد حال استاد محمد رو به وخامت رفت و دخترش او را به بیمارستان جم منتقل کرد و سرانجام صبح امروز (پنج‌شنبه) این هنرمند تئاتر صحنه زندگی را ترک کرد.
 
محمود استاد محمد متولد سوم آبان 1329 و خالق نمایشنامه‌های ماندگاری همچون «آ سید کاظم»، «شب بیست‌ویکم»، «سرای رنج و شکنج»، «دیوان تئاترال» و ... بود.
 
این هنرمند مدت‌ها با بیماری سرطان کبد مبارزه کرد. به دلیل شرایط نابسامان دارو، او در مدت یک ماه گذشته نتوانسته بود داروی بیماری‌اش را مصرف کند.
 
منبع: ایسنا

 

 
دادگاه مانع تشکیل خانه سینمای جدید شد

 

وکیل و مشاور حقوقی خانه سینما خبر داد: دادگاه مانع تشکیل خانه سینمای جدید از سوی وزارت ارشاد شد.

جمال خندان کوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بیان کرد: یک تشکل موهوم و موسوم به شورای روسای صنوف سینمای ایران مورخ 19 تیر ماه اقدام به برگزاری مجمعی تحت‌عنوان مجمع عمومی خانه سینما نموده و برای خود هیات مدیره منتسب به خانه سینما نیز انتخاب و معرفی کرده است.

او گفت: ظاراً ناظر وزارت ارشاد نیز در این مجمع شرکت داشته و به عنوان رئیس هیات مدیره این تشکل فرضی انتخاب شده است و مسئولین وزارت ارشاد هم با تایید اقدامات این گروه اعلام کردند که قصد دارند امکانات خانه سینما را به این گروه بسپارند.

وکیل خانه سینما ادامه داد: پس از این وقایع ، هیات مدیره خانه سینما برای جلوگیری از متلاشی شدن خانه سینما به نحو مذکور، در این خصوص از دستگاه قضایی تقاضای دادرسی فوری کرد که دکتر سید مفید کلانتریان- رئیس شعبه 27 دادگاه عمومی تهران- با احراز سمت اعضای هیات مدیره خانه سینمای واقعی به موجب مفاد روزنامه رسمی کشور و با لحاظ مفاد آخرین اساسنامه قانونی خانه سینما، مصوب سال 1387 که هم اکنون ملاک عمل است، به موجب دادنامه شماره 920428 مورخ 29/4/92 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از ثبت و هرگونه ترتیب اثر دادن به صورتجلسه مجمع عمومی مورخ 19 تیر ماه گروه یادشده تحت عنوان « خانه سینما » منع کرد.

خندان تاکید کرد: این دادنامه از سوی ریاست محترم مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران نیز مورد تایید قرار گرفت که بدین ترتیب و در حال حاضر تشکیل یک خانه سینمای جدید از سوی وزارت ارشاد منتفی شده است.

او در ادامه تصریح کرد: هم اکنون با توجه به حکم دادگاه ، اگر وزارت ارشاد تصمیم به اجرای نظر ریاست جمهوری مبنی بر بازگشایی خانه سینما دارد باید تمهیدات لازم را از هیات مدیره این موسسه مضایقه نکند.

وکیل خانه سینما در پاسخ به این سوال که موضوع شکایت مربوط به شکستن قفل درب ورودی ساختمان خانه سینما توسط وزارت ارشاد که از سوی رئیس هیات مدیره خانه سینما بر پیگیری آن تاکید شده بود به کجا رسید؟ به ایسنا گفت: هیات مدیره خانه سینما در حال پیگیری جداگانه این موضوع از طریق محاکم کیفری است .

 
مهرجویی و فرهادی میلیاردی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «چه خوبه که برگشتی» آخرین فیلم کارنامه سینمایی مهرجویی کارگردان 74 ساله سینمای ایران  است.

او که با ساخت فیلم «گاو» سهم عمده‌ای در شکل گیری سینمای نوین ایران داشت، حالا فیلمی را روی پرده دارد که منتقدان سینما چندان روی خوشی به آن نشان نداده‌اند.

خالق «هامون» در این فیلم برای نخستین بار از رضا عطاران و مهناز افشار استفاده کرده است. حامد بهداد هم که پیش از این در فیلم «نارنجی پوش» مهرجویی به ایفای نقش پرداخته بود، در این فیلم بازی می‌کند. این فیلم وارد باشگاه میلیاردی‌ها شده و تاکنون یک میلیارد و 160 میلیون تومان فرش داشته‌است.

«گذشته» اصغر فرهادی هم که در فرانسه ساخته شده، این روزها همزمان با اکران بین الملی در سینماهای ایران هم نمایش داده می‌شود.

در این فیلم علی مصفا در کنار بره‌نیس بژو و طاهر رحیم بازی می‌کند. برخی از منتقدان سینمای ایران این فیلم را پسندیده‌اند و معتقدند که ساخت آن گامی رو به‌ جلو در سینمای این کارگردان 41 ساله سینمای ایران است.

برخی دیگر به مقایسه «گذشته» با «جدایی نادر از سیمین» پرداخته‌ان و معتقدند که «جدایی نادر از سیمین» کماکان از این فیلم بهتر است.

گذشته تا به حال یک میلیارد و 108 میلیون تومان فروش داشته است.

فروش سایر فیلم‌ها اما چندان امیدوار کننده نیست.

فروش فیلم ها در تهران

نام فیلم

نام کارگردان

میانگین تماشاگر

فروش / تومان

چه خوبه که برگشتی

داریوش مهرجویی

290.000

1.160.000.000

گذشته

اصغر فرهادی

277.000

1.108.000.000

تلفن همراه رئیس جمهور

علی عطشانی

170.000

680.000.000

بی تابی بیتا

مهرداد فرید

72.500

290.000.000

خود زنی

احمد کاوری

40.400

161.600.000

آقای الف

علی عطشانی

24.950

99.800.000

گلوگاه

ابراهیم معیری

17.500

70.000.000

گهواره‌ای برای مادر

پناه‌بررضا خدایی

40.100

18.400.000

 منبع آمار فروش فیلم ها برنامه هفت

 
«گهواره‌ای برای مادر» بدون سرگروه اکران شد
«محمد احمدی» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره علت عدم نمایش فیلم در سینمای سرگروه (استقلال) گفت: روز گذشته فیلم در 16 سالن سینما  اکران شده است اما با توافقی که با دفتر پخش داشتیم قرار شد از هفته دیگر فیلم در گروه سینمایی «استقلال »به نمایش گذاشته شود زیرا کف فروش فیلم «چه خوبه که برگشتی» برای تعویض فیلم پایین نبوده است.
 
alt
 
فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» با توجه به محتوای فیلم  همزمان با ماه مبارک رمضان توسط دفتر پخش فیلمیران توزیع و اکران می‌شود.
 
فیلم به داستان زندگی یک بانوی طلبه می‌پردازد. «نرگس» دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد.
 
در این فیلم الهام حمیدی، چکامه چمن‌ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری، مهران رجبی، نیکا خسرو آبادی و... به ایفای نقش می پردازند.
 
بنابراین گزارش فیلم «چه خوبه که برگشتی» ساخته داریوش مهرجویی هفتمین هفته اکران خود را با سرگروهی سینما  استقلال پشت سرمی‌گذارد.
 
منبع: فارس
 
بهرام رادان با «راه آبی ابریشم» به تلویزیون می‌آید / گزارش فیلم‌های آخر هفته

 

 
19 فیلم سینمایی و تلویزیون روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 تیر از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.
 
این فیلم‌ها را در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و آموزش سیما می‌بینید.
 
alt
 

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«تبانی بزرگ»، 2013 فرانسه

یک

پنجشنبه 20 تیر ساعت 23:15

در پی کشته شدن یکی از اعضای اصلی شورای شهر پاریس، پلیس به دنبال سرنخ‌هایی برای یافتن قاتل است.

-

«راه آبی ابریشم»، محمد بزرگ‌نیا

یک

جمعه 21 تیر ساعت 16

یک ناخدای ایرانی تصمیم می‌گیرد مال التجاره با‌ارزشی را با عبور از میانه اقیانوس هند به چین برساند. ناخداهای زیادی قبل از ناخدا سلیمان عزم این سفر را کرده بودند، اما همگی با حمله راهزنان یا دزدان دریایی ناکام شدند و...

عزت‌الله انتظامی، رضا کیانیان، بهرام رادان

«یک زندگی تازه»، 2009 فرانسه و کره جنوبی

دو

پنجشنبه 20 تیر ساعت 1 بامداد

جین هی دختر کوچکی است که پس از فوت والدینش به همراه یکی از اقوامش زندگی می‌کند و زندگی کودکانه زیبایی را دارد. در این میان خانواده سرپرست او به دلیل مشکلات فراوان او را به نوانخانه می‌سپارند و...

-

«کارخانه هیولاها»، پیت داکتر، 2001 آمریکا (انیمیشن)

دو

پنجشنبه 20 تیر ساعت 9 صبح

در سرزمین هیولاها برای تهیه انرژی روش خاصی وجود دارد. هیولاها با ترساندن بچه‌ها از صدای جیغ آن‌ها انرژی تهیه می‌کنند. البته رئیس کارخانه به هیولاها تلقین کرده که هیچ چیز به اندازه یک کودک خطرناک نیست و حتی یک تماس آن‌ها می‌تواند باعث مرگ شود و...

-

«میراث پردردسر»، 2006  آلمان

دو

پنجشنبه 20 تیر ساعت 14:30

خانواده‌ای پر جمعیت با فرزندان کوچکی که دارند همه همسایه‌ها را از خود ناراحت کرده‌اند. صاحبخانه قصد دارد آنها را از خانه بیرون کند. مرد خانواده با او دعوا می‌کند و به او قول می‌دهد در مدتی کوتاه آنجا را ترک کنند. از آن روز به بعد زن و شوهر به دنبال خانه می‌گردند و...

-

«اجیرشده»، 1997 کانادا

دو

پنجشنبه 20 تیر ساعت 21:00

میچ لارِنس یک راننده تاکسی جوان است که در یک شرکت تاکسی‌رانی مشغول کار است. او علاقه زیادی به کار نمایش دارد و در یک گروه تأتر کوچک به بازیگری مشغول است. در شرایطی که میچ از وضعیت مالی و درآمدش رضایت چندانی ندارد، همسرش فی نیز باردار و در شرف زایمان است و...

-

«خرگوش مخملی»، 2007  کانادا

دو

جمعه 21 تیر ساعت 8

توبی پسربچه‌ای است که مادر خود را چند سال پیش از دست داده است. پدر او قرار است به مدت یک ماه به مأموریت برود. از این رو مجبور است توبی را به منزل مادربزرگش ببرد. توبی در منزل مادر بزرگش با اتاق زیر شیروانی آشنا می‌شود، اتاقی که اسباب‌بازی‌های گوناگون در آن وجود دارد و...

-

«حریم ممنوعه»، سیدمحسن خرم‌دره (تلویزیونی)

دو

جمعه 21 تیر ساعت 17:30

داستان محیط‌بان جانبازی را به تصویر می‌کشد که هنگام گشت‌زنی به اتفاق پسرش اکبر با چند شکارچی خلافکار روبرو می‌شود که دارای تفنگی طلا‌کوب فاقد جوازند که وارد شکارگاه ممنوعه در فصل غیر شکار شده‌اند.

جلال پیشواییان، علیرضا علیا، بهزاد رحیم‌خانی، سیدمحسن خرمدره، گیتی ساعتچی

«آذر، پایان پاییز»، سعید ابراهیمی‌فر (تلویزیونی)

دو

جمعه 21 تیر ساعت 23

آذر برای بازدید از نمایشگاه و گالری عکس دخترش سمیرا و کیوان با دیدن یک عکس که مربوط به گذشته‌اش است شروع به گفتن خاطراتش از سال‌های پیش از انقلاب می‌کند.

بهناز جعفری، بهروز بقایی، قربان نجفی، امیرمهدی کیا، رضا عباسی، مهدی عبادتی،  فریبا آهنگ

«تسویه»، پیتر یان بروگ، 2004 آمریکا و آلمان

سه

پنجشنبه 20 تیر ساعت 23:30

مدیر عامل یک شرکت توسط یکی از کارمندان محبوس می‌شود. گروگان‌گیر باج می‌خواهد و...

رابرت ردفورد، هلن میرن، ویلم دافو

«بزنگاه»، رضا عطاران (تلویزیونی)

سه

جمعه 21 تیر ساعت 11

با فوت اوستا احمد پرور، فرزندان او بر سر ارث و میراث با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند. صابر برادر بزرگ خانواده که همواره در کنار پدرش در نانوایی کار می‌کرده و با دو دخترش در طبقه اول خانه پدری سکونت داشته است، خود را بیش از دیگران صاحب حق می‌داند و...

رضا عطاران، حمید لولایی،  علی صادقی

«وارثه»، ویلیام وایلر، 1949 آمریکا

چهار

پنجشنبه 20 تیر ساعت 11

یک زن جوان بی‌تجربه عاشق مردی می‌شود، در حالی که پدرش نسبت به نیت واقعی مرد مشکوک است.

اولیویا دو هاویلند، مونتگمری کلیفت، رالف ریچاردسن

«ال کوندور»، جان گیلرمین 1970 آمریکا

چهار

جمعه 21 تیر ساعت 20:30

لوک و جارو برای یافتن گنجی که در قلعه ال کوندور در صحرای مکزیک پنهان است، راهی سفری پر مخاطره می‌شوند.

جیم براون، لی وان کلیف، پاتریک اونیل

«عمه ماه منیر»، شهره لرستانی (تلویزیونی)

تهران

جمعه 21 تیر 30 دقیقه بامداد

عمه ماه منیر با شروع ماه رمضان برای درمان به منزل نوه برادرش در تهران می‌آید و با خود روح معنویت و تمام اصالت‌ها و آداب و سنن را به همراه می‌آورد. از آنجایی که خانواده نوه برادرش گرفتار هستند، او ناچار می‌شود تنهایی به دکتر برود که در راه بازگشت گم می‌شود و...

فاطمه گودرزی، حسن پورشیرازی، افسر اسدی

«داستان اسباب‌بازی»، جان لسه‌تر، 1995 آمریکا (انیمیشن)

تهران

جمعه 21 تیر ساعت 9:15

یک عروسک کابوی با اضافه شدن یک عروسک آدم فضایی به اسباب‌بازی‌های پسری که صاحبش است، حسادت می‌کند و...

-

«روز رفتن»، جواد افشار (تلویزیونی)

تهران

جمعه 21 تیر ساعت 13:30

رحیم روحانی جوانی است که برای گیر انداختن یک سابقه‌دار به نقش او در‌می‌آید و وارد خانه و زندگی‌اش می‌شود.

دانیال حکیمی،  فقیهه سلطانی

«تب‌ریزان»، محمد‌رضا آزادگر (تلویزیونی)

شما

پنجشنبه 20 تیر

ساعت 23:30

سیاوش همراه پدر خود در صنعت کفش‌سازی اشتغال دارد. او تلاش می‌کند فروشندگان کفش را برای خریداری کفش‌های تولیدی  ترغیب کند، اما...

خسرو دستگیر، یوسف خداپرست، جواد قامتی

«کویر»، علی خزاعی‌فر (تلویزیونی)

شما

جمعه 21 تیر

ساعت 13:30

سه گروه با اهدافی متفاوت اما به شکل موازی در راه رفتن به مشهد مقدس هستند.

آرش مجیدی، آیدا کیخانی، حسین طاهری، نرگس محمدی، محمد حسین‌زاده

«عمری مثل گل»، محمد‌علی اسحاقی (تلویزیونی)

آموزش

جمعه 21 تیر

ساعت 10

محمود خان شخصی بسیار خسیس است که چند مغازه دارد و در کار پرورش گل و گیاه هم هست. پسر او می خواهد گل فروشی مصنوعی راه بیندازد و...

عباس محبوب، زهره صفوی، صفر کشکولی، مهدی صباغی، سیامک اشعریون

 

منبع: خبرآنلاین

 
مسعود کیمیایی: فیلمم 10 روز دیگر کلید می‌خورد / نمی‌دانم دیگر از کجا اسم بیاورم

مسعود کیمیایی گفت:‌ برای فیلم جدیدم تاکنون چهاربار اسم فیلم را تغییر داده‌ام و هنوز هم قطعی نشده است. این کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در ابتدا نام فیلم «کلید شکسته» بود که بعد به «اسب‌ها می‌میرند» تغییر دادیم که باز هم قبول نکردند و بعد «عرق سرد» را پیشنهاد دادیم که باز رد شد.

alt

وی ادامه داد: آخرین اسمی که دادیم «متروپل» بود که آن هم قبول نشد و می‌گویند در شورا رد شده است و دیگر نمی‌دانم از کجا اسم بیاورم. مسعود کیمیایی با بیان اینکه سینما «متروپل» به عنوان یکی از کولیشن‌های اصلی در حال آماده شدن است، گفت: فیلم حدود 10 روز دیگر کلید می‌خورد و بازیگران جدیدی به کار اضافه خواهند شد. بازیگرانی که تاکنون در فیلم مسعود کیمیایی،حضورشان اعلام شده است، عبارتند از: محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، مهناز افشار، پگاه آهنگرانی، شقایق فرهانی،یوسف مردایان،تیناپاکروان،ساعد سهیلی.

منبع: ایسنا

 
اصغر فرهادی کارگردان ایرانی وارد تهران شد.

این کارگردان برگزیده‌ی اسکار که طی دو سال اخیر برای ساخت فیلمش «گذشته» در فرانسه به سر می‌برد، بامداد 19 تیر ماه پس از ساخت و نمایش فیلمش، به ایران بازگشت. این کارگردان که فیلم اخیرش در جشنواره‌ی فیلم کن به نمایش درآمد، بارها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده بود که برای ساخت فیلمش به فرانسه سفر کرده و پس از اتمام کارش به ایران بازخواهد گشت و قصد هیچ‌گونه مهاجرتی ندارد.

alt

خانواده‌ی اصغر فرهادی در دو،سه روز آینده به ایران بازخواهند گشت. گفته می‌شود پاسپورت اصغر فرهادی در ابتدای ورودش به فرودگاه امام خمینی (ره) گرفته شده که پس از مدتی به او برگردانده شده است. فیلم «گذشته» این روزها در سینماهای ایران به نمایش درآمده و در مرز فروش یک میلیارد تومانی قرار دارد.

منبع: ایسنا

 
سریال «مادرانه» هر شب از شبکه سه سیما در ایام ماه مبارک رمضان

alt

ادامه مطلب...
 

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3384444
 

ما 22 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.